کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316440 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اشکال امنیتی در سیستم‌عامل ویندوز فون؛ کاربران فقط به وای‌فای‌های مطمئن متصل شوند

به گزارش سافت‌گذر ؛ وجود یک اشکال امنیتی در سیستم‌عامل همراه مایکروسافت موجب شده تا هکرها بتوانند با استفاده از نقطه اتصال وای‌فای به رمزهای اینترنتی کاربران دست پیدا کنند.

 

اگر در نزدیکی هات‌اسپاتی هستید که به امنیت آن اطمینان ندارید، هرگز دستگاه خود را به آن متصل نکنید؛ این یک توصیه کلی است، اما کاربران ویندوز فون‌های 7.8 و 8 اکنون نگرانی بزرگ‌تری درباره امنیت دستگاه‌های خود دارند. یک اشکال امنیتی جدید در سیستم‌عامل همراه مایکروسافت شناسایی شده که به هات‌اسپات‌های غیر ایمن اجازه می‌دهد تا به رمز عبور دستگاه‌های دارای این سیستم‌عامل دست پیدا کنند.

مایکروسافت اواخر روز یک‌شنبه یک بیانیه امنیتی را صادر و در آن اعلام کرد که به اشکالی در پروتکل PEAP-MS-CHAPv2 ویندوز فون پی برده‌اند. در این بیانیه آمده است: «سیستم مهاجم می‌تواند خود را به عنوان یک نقطه وای‌فای شناخته شده معرفی کند، دستگاه مورد حمله را فریب دهد تا به طور خودکار به وای‌فای متصل شود؛ مهاجم به این ترتیب می‌تواند رمزهای ورود کاربر مورد حمله را در هنگام استفاده از اینترنت شنود کند و با استفاده از ضعف‌های امنیتی پروتکل یاد شده، به رمزهای ورود اینترنتی کاربر دست پیدا کند. مهاجمین می‌توانند با استفاده از رمزهای دزدیده شده، به جای خود کاربر به محیط‌های مختلف اینترنتی وارد شوند و به حساب‌های اینترنتی وی دست پیدا کنند.»

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت تا کنون گزارشی از استفاده مهاجمین از این روش برای دزدیدن رمزهای ورود از دستگاه‌های ویندوز فونی دریافت نکرده است. مایکروسافت برای رفع این ایراد، پچ منتشر نخواهد کرد، بلکه می‌گوید دارندگان گوشی‌های ویندوز فونی باید گوشی خود را به شکلی تنظیم کنند تا پیش از اتصال به نقطه اتصال وای‌فای، از کاربر اجازه بگیرد. در این بیانیه همچنین شیوه تنظیم گوشی نیز به شکل گام به گام توضیح داده شده است.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16182 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/05/16 تعداد مشاهده: 1398
سافت گذر
نظرات بینندگان

رهگذر 1392/05/17 09:13
با این اوضاع باید فاتحه ویندوز فون و شرکت هایی که براین این سیستم عامل گوشی می سازن رو بخونید . ویندوز هیچوقت نمی خوات با باگ خداحافظی کنه